The smart Trick of ماگ حرارتی That Nobody is Discussing

Wiki Article

جدیدترین محبوب‌ترین رتبه‌بندی ارزان‌ترین گران‌ترین

ماگ حرارتی لاکی مدل هیتردار به همراه صفحه گرم کن از ۲۳۰,۳۶۰

این نوع ماگ ها از شیشه ای مقاوم به نام پیرکس ساخته می شود که در مقابل دماهای بالا و پایین مقاوم هستند و می توانند در مایکروفر و فر استفاده شود.

ز دسته لیوان های سرامیکی است که سطح آن با جوهری اکسیده و مخصوص پوشیده شده است.هنگامی که دمای لیوان در حالت معمول دمای اتاق باشد رنگ لیوان مشکی خواهد بود ولی زمانی که مایع داغی را داخل آن بریزید کم کم تغییر حالت داده و پوشش کم کم محو و نقش روی لیوان مشخص می گردد.

سلام .‌ بخ جهت اینکه عکس با طول و عرض لیوان منطبق در بیاد

از این نوع ماگ ها می توان در محیط کار و… استفاده کرد. برای خرید این نوع ماگ می توانید به فروشگاه اینترنتی تکدو سر بزنید و سفارش خود را ثبت کنید. ماگ استیل:

ماگ حرارتی نظرات همیشه کمک میکنه ما تجربه بهتری قبل از خرید یک محصول کسب کنیم از همین رو من اومدم که تجربه م رو بدون هیچ گونه جانب داری با شما به اشتراک بذارم

من مدل سخنگو گرفتم خیلی جالب بود کیفیت هم خوب بود و به موقع هم دستم رسید خوبم کادو هم شده بود

برای مثال اگر شما استرس داشته باشید یا هیجان زده شده باشید با حرارت دستانتان، زمانی که ماگ را در دست دارید ممکن است رنگ ماگ تغییر کند. ماگ که با احساسات تغییر رنگ میدهد بخاطر احساس و حرارت دستان شماست که به عنوان ماگ دکوری و شیک نیز کابرد دارد.

فرایند سفارش ماگ حرارتی بدون محدودیت در رنگ می تواند شامل هر طرح و عکس دلخواهی شود که این موضوع امکان خرید لیوان حرارتی با عکس دلخواه را بدون هیچ مشکلی فراهم می آورد. در زیر می توانید مشخصات کلی محصول را مشاده نمایید.

بهتر است قبل از خرید بودجه خود را در نظر گرفته و متناسب با آن، بهترین مدل ماگ را انتخاب کنید.

همچنین ماگ سفالی و سرامیکی مقاومت بیشتری در برابر ضربه نسبت به لیوان شیشه ای دارد.

سقف کاذب کناف فوق العاده شیک مناسب برای منزل و اماکن عمومی

چاپ حضوری: می توانید به فروشگاه های چاپ و تبلیغات مراجعه کنید

Report this wiki page